Ақыл-ой карталарын оқу үдерiсiнде идеяларды қалыптастыру және құрылымдау әдiсi ретiнде қолдану
Қаралымдар: 173 / PDF жүктеулері: 91
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-6836-2019-129-4-99-106Аңдатпа
Бұл мақалада мидың ақпаратты қабылдауға, есте сақтауға, талдауға, бiлдiруге және бақылауға
қабiлеттiлiгiн тиiмдi пайдалану әдiсi ретiнде ойлаудың әдiсi талқыланады. Ойлауды көрсету әдiсi әртүрлi ақпаратты көрсету және ұйымдастыру қажет жерде пайдаланылуы мүмкiн. Интеллект карталарын әртүрлi жағдайларда және түрлi мақсаттарда пайдалануға болады. Мақалада интеллектуалды картаны жасау бойынша қадамдық нұсқаулар берiлген. Оқу үрдiсiнде барлау карталарын пайдаланудың артықшылықтары мен кемшiлiктерi сипатталған. Автор ақыл-кеңестер оқушылардың оқу сапасын жақсартуға ғана емес, оқу үдерiсiн және өзiн-өзi зерттеудi оңтайландыруға
және ұйымдастыруға мүмкiндiк беретiндiгiн көрсетедi. Мақалада ақыл-ой карталарын қолдану арқылы оқытуды ұйымдастырудың әдiстерi сипатталған. Зерттеу картасын оқу үдерiсiнде идеяларды қалыптастыру және құрылымдау әдiсi ретiнде қарастыруға болады.





